Min snälla vän


Min bästa vän, kommer alltid vara min lilla syster Louise!

Rakel ringde idag och jag blev så glad! saknar dig bubblan!

Tänkte på Bernie också, måste ringa henne, vill veta allt skvaller om kärleken!

Min snälla vän:
"En vänn är någon som förstår ditt förflutna, tror på din framtid och accepterar
dig idag". Det är så sant. Tack till dig, du vet vem du är. För att du är så bra!

Till mina vänner där ute, över hela sverige, Stockholm, Lund, Umeå,..
Trotts att jag är dålig på att höra av mig, skriva, maila ringa så vill jag att ni ska veta
att ni betyder guld och för att ta ett citat ur boken " Vänner har förmågan att tala
med varandra utan ord". Ni vet vart jag finns om ni behöver mig! Annars ses vi
fort våra liv tillåter det.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback