Middag och barhäng på Le Village


vid sex fick vi skjuts ner till stan av hjärtats syster. Vid haga hoppade vi
av och gick till den franska resturangen Le Village som ligger på andra
långgatan vid Järntorget. Tillförätt åt vi tre sorters ostar med kex och
fikonmarmelad och grillad chevre med houng och rostade nötter. Till
varmrätt blev det fisksoppa och entrecot. När vi var mätta och glada
och våran vinflaska var tom beslöt vi oss för att gå vidare. Men vi hann
inte mer än ner för trappan förens vi stötte på Karin (bild över: från fredagens
tjejmiddag hoss EM) och
hennes värninor. (karin pluggar året under mig) så jag
och hjärtat slog
oss ner.. vid två blev det hemgång och då hadde vi haft det så
himla trevligt
hela kvällen. Vi hadde skämtat, garvat, och drivit med allt och alla.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Alexandra

Låter som en härlig kväll! :) Hur är allt med dig? Längesen jag var härinne och kikade - har haft fel dator utan favorittaggarna det senaste. Ha en härlig söndag! Kram

Postat av: Alexandra

Låter som en härlig kväll! :) Hur är allt med dig? Längesen jag var härinne och kikade - har haft fel dator utan favorittaggarna det senaste. Ha en härlig söndag! Kram


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback