Lördagens bröllop



Nu är internett fixat i alla fall på skolan. Det är skönt att veta att det i alla
fall inte är problem med mitt nätverkskortet. Så nu passar jag på att ladda upp
lite bilder åt er.. trotts att jag egentligen borde plugga flitigt! Dessa bilder är
alltså från lördagens bröllop! Här ser ni hjärtat in action.

Paret vigdes i Örgryte gammla kyrka. Det var otroligt vackert. Allting
slutade med att dom hadde med mitt favorit stycke ur bibeln, ni vet dom
vackra orden dom säger i slutet på filmen " A walk to remember".

utanför blev det riskastning, fotografering och många pussar

På kvällen blev det fest. Dom hadde verkligen gjort det jätte fint. Maten
var god, underhållningen superb och dansen var grädden på moset.
Hjärtat och jag tog några bubbsvängar som var som hämtade ur lets dance.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback