Jag är ett kollie och ett vark

Var tvungen att sova ut i morse. Vaknade vid tio när hjärtat ringde och sjön högt "Godmorgon godmorgon".. enda sedan dess har jag sedan kännt mig som ett kollie. Jag har frysit, haft ont i huvudet, varit helt borta i kroppen. Innan det helt bröt ut hann jag städa lägenheten och tvätta 4 maskiner. Men sen har jag legat helt utslagen i tv soffa.. för trött att ens se på tv. Nu efter en två timmars tupplur har jag skjutsat hjärtat till rodd träningen, själv har jag köpt på mig en kg godis, 1l glas och har hyrt två filmer. Orkar inte äta någon middag (trotts att den är klar och bara ska värmas) Nej jag ska steka mig några våfflor och sen ska jag inte röra mig en meter. Jag har batteri laddar dag idag!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback