Internett är som en mask


Som kommer upp och ner ur jorden. Min bristfälliga uppdatering beror på att internett ligger nere ca varje minut så jag kan aldrig få upp ett inlägg. Nu har jag och hjärtat varit och köpt ett nytt modem. Vi får se om det funkar. Igår satt jag hemma och pluggade hela dagen. Hjärtat fixade lunch och tog hand om mig. Sen tränade vi ihop, hjärtat var duktig och cycklade en timme, själv gick det trögt, 30 min på steppen och sen kännde jag mig helt förstörd. Sen blev det hem igen och pluggade fram till fem. Sen åkte jag till Backaplan och hämtade Kajsa och hennes kille för dom behövde hjälp att forsla hem en 3m lång katt-klös-pinne. Som tack ville dom bjuda mig på tacos och vin, och jag ville verkligen men jag orkade inte. Det känndes som jag gick in väggen jag vara bara så trött. Istället åkte jag hem köpte en påse Nachos och satte mig och började sortera mitt extremt stora biblotek av bilder på datorn..för att sedan lägga upp dom på våran nya externa hårddisk. Jag satt från halv tio till halv ett och jag hann inte färdigt. I morse gick jag upp och städade, sen förde jag över lite mer bilder. Vid tolv åkte jag och hjärtat och fixade det nya modemet. Nu ska jag göra lite uppgifter i separationskonflikter. Sen i kväll blir det EM kval och tacos med hjärtat. Har tänkt på två saker på slutet 1. Gud vad jag är glad 2. Gud var jag älskar mitt liv.

Det beror mycket på att jag börjar känna att jag har fått struktur på min tillvaro. Mina kvitton är uppordnade, min gaderob är utbyggd och välstädad och jag har fått tillbaka min studiemotivation. Ja livet känns helt super faktiskt. Det enda som är tråkigt för alla i min omgivning måste vara att jag har mindre tid för er nu. Nu är det så mycket jag inte kan skjuta upp, måste tvätta, måste städa, måste plugga, måste fixa med internett osv. Tv tid finns knappt. Till och med träningen har hängt på en skör tråd denna vecka. Det har blivit 30 min om dagen på stepp eller cyckel men inte mer. Till och med en morgon promenad har kännts svår att hinna med. Men vaddå. Det är denna termin som är den jobbigaste på hela juristprogrammet och jag har verkligen laddat mina batterier under de senaste åren. Så denna höst blir det inte mycket socialt liv. För före det kommer plugg och träning. Men mina vänner jag är tillbaka i vår!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback