Ingen koncentration någon stans


Vad ska jag göra. Jag vill plugga men när jag sätter mig är koncentrationen som bort blåst. Jag läser utdelning i Aktiebolag upp och ner och jag tar inte till mig ett enda ord. Kankse skulle jag bry mig mer om jag hadde aktier, och fick vara med och dela kakan. Men nu utan större aktieförmögenhet känner jag att utdelningsreglerna i aktiebolagslagen är såååå tråkiga. Hur ska jag motivera mig?? Vill ju passa på och plugga så mycket det går när hjärtat jobbar. Och tv:n försvinner ingen stans. Kanske borde baka till Simon som ligger sjuk?.. då måste jag ifs. gå och handla.. och det ger mig luft. Ja jag ger det en chans till, lite jäsande deg, lite luft..så kanske jag är tillbaka på banan annars får jag ta upp det i morgon. >Träningen är ett minne blott< Det är varken tråkigt eller bra. Har liksom bara inte tid och när jag har en lugn stund över vill jag bara ta det lungt och andas. Efter bastentan får jag köra igång försiktigt..kanske..

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: elina

sv; nej jag vet:/ jag har bloggat sen slutet av maj:) ser att du har bloggat betydligt längre ! va roligt!:D



btw, va vacker du är:O

Postat av: Anonym

"vad blire för mat?"

2009-09-29 @ 12:30:56
Postat av: Anonym

"Halv åtta hos mig" ska det vara inte "vad blire.........

2009-09-29 @ 12:38:52
Postat av: Desiree

Ja det är sant :-)

2009-09-29 @ 14:59:12

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback