Hemma igen då - lung och ro? knappast!


Så var semestern slut. Greklands dofterna är borta, fjällljuset ser jag inte
längre, men jag deppar inte. Skolan har kört igång. Det är fullt ös direkt
från start. Tempo - javisst! är jag taggad - javisst! går mitt plugg-mongo-skap
bra? - jajemen! Jag är i mitt esse. Har börjar plugga med Johanna och Anne och
det går hur bra som helst. Då är så snälla och hjälpsamma. Äntligen känns
det kul att gå till skolan och jag tror att det syns på mig! Vi har massor av tentor
nu, 5 st på 7 veckor men det är bra tycker jag. Det sätter lite eld i baken på
mig och det krävs för att jag ska börja leverera på min nivå. Träningen då?

efter 4 månaders träningsuppehåll känns det motiverande att komma tillbaka, men
samtidigt psykiskt tungt. Mentalt är all kondis borta. Men.. jag är snart tillbaka.
Grunden finns där. Sen är det ju ett dilemma att jag under semestern skaffat
mig underbara former (dubbalt min bh storlek) vilket jag verkligen trivs med..
och dom vill man ju inte träna bort nu när man fått dom - och å andra sidan
så älskar man svetten, utmatningen, adrenalinet.. blir nog inte lika mycket
träning i år som vanligt.. Ska satasa på 100% i skolan i år. Men.. som ni vet..
när jag säger "lite" är det mer än dom flesta.. så visst blir det nog en hel
del ändå. Men morgonträningen kommer nog bli utbytt mot morgon studier..
aja.. nu ska jag plugga.. c-ya!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback