Hej och välkommen tillbaka till mig


I går natt när jag gick och la mig sa jag till mitt hjärta "Honney Iam back", inte för att någonsin egentligen har träffat mitt sanna jag, men för att jag kände en sån otrolig glädje av att vara tillbaka på jorden. Min själ är här igen. Tack! Vad har då återvänt som försvann, min motivation, min inställning, min glädje, min diciplin. Jag pluggar igen! Efter två år av glidande har jag börjat levera på min nivå igen. Jag går upp tidigt på mornarna och pluggar, jag sitter hela dagarna, kommer hem vid ca sju, äter middag, tränar lätt/snabbt, kommer hem vid 8 och pluggar till elva och vet ni jag älskar det! Nu ska jag göra ett utdelningsförslag vid en konkurs.

PS: tack hjärtat för att du varit världens klippa dom senaste dagarna. (Han har: byggt om min
gaderob så jag får plats med mina klänningar, han har köpt en extern hårddisk så jag kan föra över
och spara min bilder, han har lagat middag varje kväll, han har tvättat bilen, han har städat, han har
gjort en stor bunke med fil-hallon-blåbär i kylskåpet och han har varit förstående med att det är mycket i skolan
just nu. Jag känner en sån enorm glädje, tänk vad lite support hemifrån kan göra! just ja.. han har sorterat hela
vinden också! *Mållös*

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback