Fått mycket gjort, men inte plugg


Min porslinsblomma blommar snart - å vad lycklig jag blir den dag den slår ut!

Fixat och grejat idag. Pluggade fram till lunch inklusive föreläsningar, sen åt jag lunch med Anne och Johanna. Efter lunch åkte jag på ett möte om mitt nya extra jobb som fotoassistent. Det var ett snabbt möte och en snabb anställning. I morgon jobbar jag faktikst för första gången och då som blixtansvarig vid ett fotojobb för Peek. Efter mötet åkte jag hem. Hemma blev det middag med Andreas, Lund och hjärtat. Efter mat och tv spel åkte grabbarna och tränade och då tog jag tag i plugget. Sammanfattade fram till 240 sidor. Skulle ha varit på tjejmiddag i kväll men var tvungen att ställa in. Kände jag skolan fick gå först. Tyvärr är jag inte färdig med allt jag skulle så det blir uppgång vid 05.00 i morgon och hetsplugg på det sista. Så nu när efterlyst är slut och min nybakade bröd har svalnat ska jag hoppa i säng.

Tog vuxen poäng idag: Ringde min teleoperatör och fixade massor av saker, faktura datum, ihopslagning av fakturor, fixade inlogg på deras sida på nätet, fixade e:fakturor etc. Sen har jag även bytt glödlampa i köket, bokat tvätt tid, bakat en limpa på hjärtats önskan, betalat mina räkningar (äntligen har CSN trillat in)... ja Idag har jag kännt mig vuxen och ansvarsfull.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Hana

Häj!

Jag skulle bli jätteglad om du kunde tycka till om vad du tror händer efter man har dött!

Inlägget finns längst upp på bloggen!

Den som är med och kommenterar kommer att bli länkad i ett inlägg lite senare!

Postat av: Linnéa & Elina

Hej! Vi är två tjejer från Örebro med klackarna i taket, Linnéa född -90 och Elina -92. Här i bloggen kan du följa oss dag efter dag, hoppas du gillar den! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se

2009-09-30 @ 22:11:55
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Melina

Hej, fin header!

Just nu pågår en mycket spännande tävling på bloggen.

Ta dig en titt och sprid till vännerna!

2009-09-30 @ 22:40:12
URL: http://sundayeve.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback