En bra pluggdag mot alla odds!


Hjärtat knackade på min axel i morse, dax att stiga upp pinglan. Jag satte
mig yr upp och undrade vad klockan kunde vara? 8? 9? jag som ville sova
ut idag! När jag fick upp mobilen häpnade jag! 11! Det blev full fart direkt.
Anne och jag skulle och fika/plugga vid 12. Efter jag kastat i mig lite
frukost så ringde jag Anne och ändrade våra planer. Fick bli hemma studier
istället. Anne satte sig cyckel och var här på en kvart :-)

Hemma blev det plugg, deep talk, sopplunch och sen vid sju
åkte Anne hem för då skulle jag börja göra mig i ordning för middagen.
Nu är cassuis här och han och Krille sitter och käkar biff. Själv ska jag
ta en dusch. Sen blir det romgrogg och sen ner på avenyn för middag.
Bilder kommer senare/alt. i morgonbitti.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Elina♥

gud va söt du är!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback