Avsättningar är ju kul 05.00


Avsättningar, en avdelning inom extern redovisningen känns skrämmande intressant klockan 05.00.

Nu är det inte många timmar kvar till tentan. Jag tror stenhårt på tillvägagångssättet att rå trycka
in fakta på morgonen före tentan.

Vissa tycker att man ska sova ut, ta en lång frukost och vara pigg.
Själv tror jag på att ha det färskt i minnet, lite sönder:trött och sen bara gå in och leverera.
Många gånger har jag läst ett stycke på morgone och sagt "Jaha.. är det så det är" och sen har just det
kommit på tentan.

Ps: Det är aldrig försent att lära sig något nytt och det är aldrig försent att få en aha upplevelse
-så nu ger vi gärnet in i det sista!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback