Äntligen taggade jag till..


Vi hadde en ny föreläsare idag, vilket verkligen hjälpte mig tillbaka på banan.
Den här föreläsaren är gammal, trygg och skippar aldrig grunderna. Pust!
nu är jag taggad igen och ska köra igång. Tur att min dipp inte höll i så länge.
När jag kom hem från skolan idag vid 3 var hjärtat hemma. Vilket var skönt,
för jag hadde verkligen saknat honom igår när jag var hemma själv.
Idag hade han haft shopping sug och köpt ett par super snygga svarta byxor
och en randig skjorta. Han såg ut som en modell och hans snygga ben kom
verkligen fram. Om ett tag ska han i vägg på roddträning och jag ska jobba
med vinstutdelning i aktiebolag. Sen vid 22 blir det Hells kitchen :-)

Ps: det går en pinsam reklam på fyran nu för den nya säsongen av
halv åtta hoss mig. Jag är med i reklamen... sååååå pinsamt! haha!
jag säger hurtigt "allt på den här menyn ser ju gott ut!"... aaaaaa

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: sandman

visst ha du blivit mycket mer blond nu? snyggt iaf :)

2009-09-30 @ 07:40:41
Postat av: Desiree

Ser ut så lite på bilen. Är inte rikigt såå blond som det ser ut där, i verkligheten. Men jag är ljus ja. Hadde inte råd att gå och färga mig ordentligt med massa olika toner på slingor och mörkare underhår (som jag brukar) det fick bli en "rotfyllning" bara för att slippa utväxen. Men den rotfärgningen tog lite över hela håret så jag är rätt ljus :-) trivs väldigt bra i att ha håret på den ljusa sidan :-)

2009-09-30 @ 07:43:53

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback