Redovisningen gick super


Har varit lite dålig på att blogga på slutet men jag har bara inte haft något
att skriva. Det enda jag gör att gå upp, gå till skolan, plugga, gå hem,
käka middag, se på tv, sova. Ingen större variation.

Gruppensföreläsning som vi hadde igår gick jätte bra så ni vet. Våran
föreläsare var jätte nöjd och hadde inget att invända mot! Grymt glad!

Idag har vi hört på de sista föreläsningarna (totalt 16st), nu har jag en
dag att plugga in allt i huvudet för på fredag blir det tenta. Har ingen
aning om hur det kommer att gå, känner väll att 13st är rätt lätta, där
gäller det bara att komma ihåg, sen har vi tre som är lite krångligare.
De handlar uteslutade om krediträtt. Nyttjanderätt i sakägarförteckning,
Lönegaranti vid konkurs, och så var det något mer. De får jag lägga in
ett extra krut på!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback