Modellplåtning i studion


Jobbade först på systemet i morse. Många kunde idag, men dagen flög
i väg. Det är roligt att tipsa folk om olika glögg sorter! På lagret spelade
vi julsånger på högsta volym - jag hadde en sån sjuk julkänlsa i kroppen.
Efter jag slutade skyndade jag mig ner på stan för att möta upp min
kund i studion. Jag och Make up Aina jobbade ihop en idee för fotoshootet
och hon satte igång att sota ögonen på våran modell. Sen plåtade vi så
det stod härliga till. Fick såå snygga bilder! Mitt livs bästa tror jag! Det var
estetiska modebilder med massor av vinklar och ljus. Efteråt var både jag
och modellen lyriska över resultatet... kanske får ni se lite här i morgon.

Efter plåtningen var klar, var adrenaliet på topp och jag gick ner till
centralen och mötte upp hjärtat för ett bullfika.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback