Lyx med en "hemmaman"


Kom hem efter en lång dag av grupparbete och slit. Då blir man lycklig
att maten redan är klar och att det inte är mammascans köttbullar och makaroner.

Hjärtat hadde lagat, rostbiffgryta med soja och svartvinbärssaft (lite
likt portersteken) och till det var det rostade morötter, palsternackor,
potatisar och en rödkålssallad som grillat i ugnen i en sås av soja och
soja...mmmmm!

Snacka om att ha det bra! Nu ska jag till gymmet för första gången
på en evighet och jag är både pigg, glad och laddad. I kväll blir det
sen film med grannarna. Den sista Johan Falk filmen ska ses :-)
Sen i morn gäller sista rycket med grupparbetet. Ska bli kul att redovisa
det nästa vecka. Är verkligen stolt över hur hårt vår grupp har jobbat!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Ludde

Naw, gulligt gjort! Och riktigt gott :) hehe


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback