Lång dag med föreläsningar

Hadde föreläsningar från 09.00 till 16.00 idag och sen satte vi oss i gruppen och gick igenom våran föreläsning för i morgon. Pust, snacka om att jag var trött sen när jag åkte hem!

Sedan jag kommit hem har jag gått igenom det jag ska säga en gång till, tror att det kommer att gå bra. Jag gillar att stå framför en grupp männsikor och prata. Visst kommer jag säkert staka mig eller glömma något men det gör ingenting!

Sen har jag gjort en Posébook för studion, så att kunderna kan få lite inspiration när det sitter i sminket.
Man vill ju alltid ge kunderna så mycket som möjligt. Boken innehåller inspirerande bilder och små tips om hur man ska vända och vrida på sig.




Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback