Julkänslor


Efter allt jobbande åkte jag hem till min bästa vänn Simon på adventsmys.
Här ser ni IndianSimon och Simon. Simon till höger är min Simon. Han har
stått hela dagen och bakat lussekatter och drukigt apelsin glögg. Han har
också bakat mitt super-glögg-bröd! Så man kan säga att stämningen var på
topp när jag kom.

tillsammans bänkade sig gänget, bestående av Simon, Simon, Simons
kusin (tjejen) och hennes pojkvänn, framför robinsson Karibien.

Jag var mäkta nöjd när jag åkte hem från simon vid halv tio, för med
fick jag mig en alldeles egen påse med hemmabakade lussekatter -
jag var i sjunde himmelen! Det känndes så där lyxigt som att vara hemma
hoss farmor eller mormor!! Tack min vänn!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback