Jobb, gym och inflyttningsfest


Ni kan ju bara gissa vad jag hadde i matlådan på jobbet idag ;-). Man
kan lungt säga att man sätte standarden på dagen redan vid lunch. Kanske
låter detta konstigt, men när man har så högt tempo på veckorna så är det
faktiskt skönt att köra på, på helgen också. Skulle jag bara ligga hemma i
soffan och dega skulle jag nog blir koko. Man märker det ibland redan på
fredagar när vi skrivit våra tenor, man blir sååå rastlös, man vet liksom
inte hur man använder ledig tid på ett vettigt sätt för man har ju det aldrig
annars...

i alla fall, efter jobbet åkte jag och simon och tränade. Det blev

ett jätte bra pass och vi hadde lika trevlid som alltid.

Efter gymmet fixade

jag ihop lite hemma gjorda strips och värmde upp grytan. vid halv sex kom
grabbarna hem från lördagshockeyn (skulle vara med men mina skridskor
är så slöa så jag får vänta till nästa vecka!)

Efter middagen åkte vi på en

inflyttningsfest. På festen bjöds det på lyxig hemma lagad buffe med allt
man kan drömma om! Efter att ha pratat med en massa nya trevliga
männsikor kände jag att kroppen sa "Gå och lägg dig".. så jag pussade mitt
hjärta och åkte hem.

Skönt att man kan ha en så förstående och respekterande

karl! Vi har ett gött förhållande, jag får åka när jag vill vilket är bra
eftersom jag är så kvälls trött, och han får stanna så länge han vill och
det är ju bra eftersom han inte är kvällstrött.. alla blir glada :-)

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback