Idag och igår


Treårspressenten.. ser ni vad det är?

Pluggade lite igår, Mandy kom över och vi disskuterade lite, sen var det telefonkonferans med AD. Vid halv nio kom hjärtat och då blev det kvällsfika och Hells Kitchen.

Idag har jag skrivit tenta. Var en sååå tråkig fråga, kände ingen inspiration, det tog mig 10 min sen var jag helt less.
Vi har jobbat med frågeställningen i 1,5 veckor nu, gjort arbeten och allt.. och så ska man rapa upp allt igen, samma sak.. Efter tre timmar kunde jag inte uthärda längre. Så jag sammanfattade ihop det jag skrivit och lämnade in.

..det var långt i från det bästa jag skrivit, men jag kände bara att frågan inte innehöll någon utmaning. Så är det i bland. Hoppas jag klarar den i alla fall!

Nu är jag hemma och har gjort i ordning en god grönsakslåda som ska in i ugnen: Stora vita bönor, vårlök, äppelklyftor, squars, tomater, paprika, raps olja, salt, peppar, och lite chevré. Till det blir det stekt falukorv och stuvade makaroner. Dock inte vanlig makaroner utan monster stora makaroner..

nu inväntar jag bara hjärtat :-)

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback