Godmorgon nu är det tentadax


Godmorgon, gick upp tidigt i morse. Hjärtats klocka ringde vid halv fem och
då blev det frukost. Hjärtat försökte skämta med mig men jag kände mig som
i en dimma av trötthet. Nu har jag dock repat mig tack vare kanelte och
vörtlimpa.

Jag gillar att gå upp tidigt den dag jag ska skriva tenta för då
hinner jag läsa igenom allting en sista gång. Ofta kommer frågor på just
det jag läst på morgonen.. morgonens heta ämnen har varit sekundärpant
och nyttjanderättens ställning i sakägarförteckningen i konkurs.


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Åsa

Hej

Hoppas att tentan gick bra.

Va glad jag blev när jag såg att du varit inne på vår blogg och sett att vi lagat din maträtt! :-)

Den e ju bara såååå god så vi ska faktiskt göra den imorgon igen :-).

Kram Åsa


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback