Fullspäckad och rolig dag!


Mötte upp min grupp klockan nio i morse och gjorde klart grupparbetet om företagsrekontruktion. Vid tolv gick vi sen ner till de gammal delarna av Göteborg som kallas Haga, där trillade vi in på ett cafe och käkade mysig lunch. I Cafet spelades jul musik och ute föll årets första snö. Tänk va lite julkänslor kan göra en lycklig! Efter lunchen åkte jag hem, grejade med köksfläkten och sen åkte jag ner till frissan. Det blev det vanliga, slingor i fyra nyanser: Champange, sand, ljusblond, och kastanj och sen mörkare underhår och på toppen blev det nyansering. Vickan som klipper/färgar mig är verkligen otrolig. Jag kommer in till henne, säger exakt hur jag vill ha det in i minsta detalj. Färger, former, tjocklekar, ja allt ni kan tänka er och hon leverar alltid 100% är grymt nöjd med dagens resultat. Efter färgningen begav jag mig till Heden för en SportFotoShoot. Det var super kalt ute, men

smiksösen lät mig låna hennes fingervantar som tur var. Efter ca 20 frames gick vi tillbaka till studion. I studion fotade vi allt från tomtebilder till mer naket. Jag fick huvudansvaret när modellen kastade kläderna och det var verkligen inspirerande och kul - kände mig som Bingo Rimer! Efter plåtningen 400 frames totalt. Fick gänget pusta ut med vin och sen blev det granskning av bilderna. Vid sju kom Anne och tillsammans gick vi till First G och tog en afterwork och som av en slump var hjärtats arbetskamrat och vän Joakim där så vi hookade upp med han och hans vänn över ett glas vin. Samtalsämnena haglade mellan rönnebymordet och älgjakt.. mycket trevligt! Nu är jag hemma. Ser lite idol och käkar lite kvällsfika. Ska snart i säng för i morgon är det jobba jobba jobba som gäller. Kram på er!




Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: cecilia

HEJ ETT STORT TACK FÖR I FREDAS ÄR GÄTTE NÖJD MED BILDERNA=)MVH Cecilia

2009-11-16 @ 17:33:49
Postat av: Desiree

Cecila du var verkligen super snygg på alla bilder! ett nöje att fota! Jag tänke jag kunde ta dina person uppgifter så om något reklam modell uppdrag som skulle passa dig så kan jag höra av mig. Om du kan så kom gärna in på fredag vid 3-4 tiden och prata med mig. MVH Desiree

2009-11-16 @ 21:01:38

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback