Fredagsstek


Tentan gick bra! Satt i 3,5 timmar och sen var jag så uttråkad och trött
att jag lämnade in. 5 timmars tentor är för mastiga för mig och sen känner
jag sällan att tentorna bjuder på så mycket roliga utmaningar, det är bara
rakt upp och ner samma sak som man kan och gjort + en miljard
förutsättningar att ta ställning till. När jag kom hem fixade hjärtat en god
fredags middag. På menyn stod: Älgstek med potatischips och ärtpure.

Visst har man det bra! inte många killar där ute som kan det min karl
kan! Han har en grym känsla för matlagning, blir lika imponerad varje gång!

fyllig god gammal husman är det som står högst i kurs i detta hem!

Vem tackar nej till lite älgstek, från en älg skjuten av mamma?
Tack mammsen och pappsen för allt det fina köttet!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback