En julsväng i Haga sen Fröken Olssons Cafe


Efter lunchen tog jag en sväng genom Haga. Träffade på Philip som läste
med mig år ett, men som nu läser ekonomi. Han var mycket stilig
dag till ära med en nya fräck grå kavaj!


Efter jag myst runt i Haga en kort stund. Tittat in i julpyntade skyltfönster
och glatt mig åt en trevlig sekundhand butik. Gick jag till studion och hämtade
bilderna från förra helgens plåtning. Sen vandrade jag hastigt vidare till..

Fröken Olssons cafe. Där jag mötte upp Anne för att skriva det sista.

vid fyra var vi klara och hjärtat kom och hämtade mig. Nu har vi just
ätit middag och sett reprisen av Hells Kitchen.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Philip

Haha, tjusig bild det där ;)

2009-11-26 @ 18:14:52

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback