Lunch med vin på Sjöboden i Haga i Göteborg


Efter fikat gick vi med hungriga magar till Sjöboden där i hadde bokat lunch
bord. Hela  gänget var med och stämningen var på topp. Det skålades och
skrattades man kände verkligen att sommarlovet var i atmostfären.

Först var det salladsbuffe, fralla och vin som gällde..

Vissa hadde inte ätit frukost (jag var inte en av dom ) och höll nästan på att
hungra ihjäl, men som tur var fanns det mycket att välja på..

Jag tyckte starten på lunchen satt som en smäck

och det gjorde även den efterföljande varmrätten. (Fisk är ju så sjukt gott
alltså, önskar jag åt det oftare!)

Sen satt vi länge och disskuterade allt mellan himmel och jord. Från första
date, till tequila fyllor till nästa termin. Vid halv fem var jag tvungen att gå.

När jag kom hem kastade jag i mig en köpessallad från fiskebilen och
sedan drog jag på mig träningskläderna. Nu ska jag och köra en snabb
vända på mina inlines och sen blir det hem duscha och i väg på körsång.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Kajsa

körsång?????

2009-05-28 @ 19:54:24

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback