Grillkväll med bästa Simon


I kväll var det grillning för hela slanten som gällde. Jag och simon skulle inviga grillen!

Simon skulle grilla marinerad fläskkarré och jag hadde fått nått ryck och kastat i
hop en ny form av kycklingburgare. (PS. har lärt mig att man inte ska mala köttfärs
i milkshake maskinen!:. osis..) Nu är jag en Milkshake maskin fattigare..

Som ni ser, ser simons mat ut som delikatess och min ser ut som spya.
Jag hadde kastat i kycklingen i mixen med, persilja, ägg, stöbröd, pomeskrydda,
salt, peppar, kayen. Och till en början såg det ut att gå riktigt illa när biffarna klibbade fast

Simon har bytt däck idag.. ni ser här hur riktiga karlar ser ut.. när dom har lyft
däck.. ja simon är nog den biffigaste jag känner.. tjejer han är singel..

Ni ser ju hur kladdiga dom är.. men med 100dl ströbröd fick jag tillslut till det

Ser ni, jag och simon! som på gymnasiet! Vet ni föresten att han var min
baldate? Ja det finns mycket tokig och rolig historia där!

Sen kom Bohman förbi och hängde lite. Vid halv tio gick solen ner och då gick
vi in. Strax efter tio drog Bohman och då tog jag och Simon kvällsfika. Nu ska
jag snart krypa till kojs. I morgon blir det bröllop.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Alexandra

Härligt det ser ut vännen! Allt bra med dig?? Kramar


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback