En skön sväng runt Delsjön


Promenaden började med ett besök i en av Delsjöns fina träbajamajor

Håret mitt var bångstyrigt idag. Hadde tvättat det med något nytt super schampo
som hjärtat fått av frissören. Det skulle vara pepparmintolja som skulle bygga upp
håret, men mitt hår blev som dreddlocks och jag fick stuva in det i en fläta.

Det var jag Eva (hjärtats mamma), hjärtat och lilla hunden Dante som var ute.
Dante fick sig till och med ett litet bad, själv stod jag över och inväntade en
temperatur över 10 grader:-)

När vi gått nästan hela vägen satte vi oss vid en grillplats och pratade om den
kommande Greklandsresan. Hjärtats föräldrar ska åka med och mysa med
oss första veckan och sedan får vi den andra för oss själv. Ska bli jätte roligt
att åka allihopa. När jag och hjärtat firade ett halvår var vi i London tillsammans
och då hadde vi super kul från början till slut..så jag vet att även detta kommer att blir succe!

(Tack Mamma och Pappa för den fina födelsedagsjackan, jag älskar den!)

Eva, gulligatse blivande svärmodern man kan ha! Alltid glad och hurtig!

När vi suttit ett tag fastnade Dante (voven) i en fiskelina så hjärtat fick göra
en liten räddningsinsatts.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback