En heldag med min käraste


I morse klockan tio svirade jag och hjärtat på Inlinesen och tog en tur ner
till stan. På programmet stod en heldag med inlines och mys. Nere på stan
svängde vi in på löplabbet och köpte ett par nya joggingdojjor till hjärtat. Nu

ska han (och även jag) göra Skatås osäkert! Känns gött han köpt ett par dojjor
faktiskt så jag äntligen kan ta mig för att be ge mig ut och jogga. För joggade
jag milen varje morgon men sen flyttade jag söderöver och då dog joggningen
ut men nu ska jag ta upp den igen.. någon gång i veckan i alla fall. Mitt mål är
att springa 8km en gång i veckan.

Vid tolv åkte vi till Goldendays (min favorit lunch resturang i stan = eftersom den
har en så bra salladsbuffe) idag serverades det Wallenbergare och jag och

hjärtat åt oss knökmätta. Efter lunchen åkte vi och bokade klipptid och sedan
åkte vi ner till Rödasten (Ner till hamnen, vid Älvsborgsbron) Där la vi oss



en stund i solen och njöt innan vi åkte vidare upp över Majorna och vidare
till slottskogen.  Uppe i slottskogen tittade vi på sälarna

Dom var så söta, dom simmade fram och tillbaka och ibland på rygg. Efter
ett tag blev molnen mörkare och vi beslöt oss för att åka vidare hemmåt.

På vägen hem stannade vi förbi på hjärtats mammas jobb och tog en lång
fika hoss hans mormor. När vi väl kom hem hadde det börjat skura. Vi
tog trotts det en sväng förbli ICA och köpte lite mat. Där träffade vi Cassius

och Alba. Det var så roligt att se dom igen! Sen åkte vi hem, lagade middag
och sen vid sex åkte vi till gymmet och tränade. Vid sju var vi färdiga och då
åkte vi hem. Hemma bakade jag och hjärtat styrde mysigt kvällsfika med
grillade baugetter och sedan såg vi filmen Yes:man. Nu ser vi Hellskitchen
sen blir det sängen!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Alexandra

Röda sten minsann! Precis där jobbar jag... ;)


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback