En perfekt midsommar middag!


När vi kom hem till hjärtats mamma hadde hon dukat och dekorerat jätte fint!

Sen fick vi hugga in på den fina buffen som hjärtats mamma Eva hadde kämpat
med hela dagen. Det fanns allt! varje gång blir jag lika imponerad!

Till buffen serverade Eva det ny bakade brödet som hon fått av mig. Man
kan lungt säga att det var en hitt bland mat gästerna!

Jag dricker inte snapps men jag kan i alla fall låtsas och skåla :-D

By the way...Håll med om att min saft har en något artificiell färg..
på middagen var jag, hjärtat, Eva och Åse.

Efter buffen var det dax för efterrätt. Efterrätten bestod i rabarbertårta med
limeglasyr och jordgubbar. Något helt nytt och fräscht (naturligtvis hembakat)

Efter tårtan blev det kaffe och italienska kakor. Vi hadde så trevligt! Gud vad
det är skönt med ett lungt midsommarfirande. Att vara ute och dyng festa
och springa kring fulla kidz som spyr är inte min grej. Nej tacka vet jag härliga
familjära firanden! Man får rå om varandra och mysa till det!

Sen fick hjärtat leka med mina nya kamera. Här ser ni att han provar olika djup.
Gud vad min kamera är bra! Bilderna blir grymma! Jag är så glad att jag har den!

Sen vid elva kom Pettson, Sanna och Stefan tillsammans tog vi en sista kopp
kaffe för att sedan avrunda kvällen med en skön promenad hem.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback