Ge inte upp farfar!!!


Klockan tickar och farfar kämpar gärnet. Själv känner jag ibland hopp, ibland
känns det mörkare än mörkast. Det värsta av allt är att jag inte längre är kvar
vid hans sida. Igår kväll var jag tvungen att åka tillbaka till Göteborg för att
ingen kunde gå in för mig på jobbet. Det känns otroligt tungt ska ni veta. Det
känns som att jag stängt av min kropp. Jag känner mig helt energilös, som
att någon kört över mig med en traktor. Jag orkar inte göra nått, knappt gå på
toa och duscha. Jag känner varken någon större smak eller aptit. Jag orkar inte
prata, inte träna, inte skratta.. knappt skriva här.
  MIn farfar är den bästa och
jag vill inte förlora honom!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Rakel

Hej gumman!

Vet inte om din telefon fungerar igen, så jag tänkte att här läser du väl ibland. Träffade på din mor igår, hörde hur det låg till. Jag tänker på er, om du vill prata så är det bara att ringa. Kommer till Göteborg på söndag kväll. Hoppas vi kan ses då! Många kramar

2009-07-15 @ 10:38:32
Postat av: Desiree

Vi måste ses då min bästa bästa bästa rakel! Han dog i natt och det känns sjukt tungt just nu!

2009-07-15 @ 13:53:07
Postat av: Rakel

Jag är hemskt ledsen. Skulle bara vilja ge dig en stor kram just nu och säga att det kommer kännas bättre. Vet att det inte är någon tröst nu. Låt det ta den tid det tar, och du vet att du alltid har någon att vända dig till om det känns alldeles för tungt. Vi ses snart mina kära och fina vän.

2009-07-15 @ 15:32:40

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback