Lisseberg, Middag, Bio


Efter en lång dags jobbande gick jag och hjärtat en lång mysig promenad
till Lisseberg. Ljusen inne på Lisseberg strålade och man fick julkänslor.
Det var faktiskt här jag och hjärtat hadde våran första date för 3:år sedan.

Tyvärr var det på tok för mycket folk denna kväll, så mycket att jag nästan
fick torgskräck. Jag höll min handväska hårt i famnen, 140kr i inträde och
besöket blev inte långvarigt. Har bara varit här på vardagar förut coh det
är något jag rekomenderar er alla välja!

Istället för en julbuffe på Lisseberg gick jag och hjärtat till Danillo och åt.
Det blev lite finare Kalkon BBQ med lyxiga pommes och till det ett glas rött.

Efter middagen blev det bio, lass med lösvikt och Lisbeth Salander för hela slanten!

Som ni förstår skulle vi Luftslottet som sprängdes, den tredje i triologin
av Stig Larsson. (Min semester litteratur de senaste 2 semestrarna)
Så vad tyckte jag då? Jag tycker likt, det jag tyckte om bok tre att det
var den bästa av dom alla! Den gjorde mig inte besviken för fem öre!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback