Gammla ansikten, mycket vänskap!


Hjärtat rullade in på centralen efter en nattsjobbande..och jag
fick en puss och begav mig till dagens seminarium

Efter seminariumet i Arbetsrätt var jag på ett strålande humör och ville
inte sluta le. Mats Glavå är bara en så himmla bra lärare! Han inbjuder
alla till debatt och han har ett vänligt och öppet bemötande mot alla. Jag
hyser stor beundran för honom. Likt den jag hyser för Folke Grauers,
och Gösta Westerlund. Alla dessa nämnda är fantastiska lärare som
verkligen plockar fram det bästa i varje elev.

Efter seminariumet i alla fall blev det lunch Elin, EM och Matilda.
Det var super roligt att få mysa med alla tjejerna, var verkligen för
länge sedan vi alla myste till det!

Efter lunchen och en kaffe, gick jag och Matilda en promenad ner
på stan. Det var så länge sedan vi hängde så vi hadde massor att
prata om. Vid Fröken Olsson skildes vi åt och jag gick till studion.

I studion blev det lite fotograferande. Här ser ni resultatet. Efter jag fotat
lite, åkte jag hem. Hemma serverade hjärtat sjömansbiff. Maten
smakade toppen, inte kunde man tro att kött kokat i öl kunde vara så gott!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback