Ett snabbt lussefirande


Det blir bara jul om man får julstöka först...

Klarissa är sugen på knäck - men hon får ingen för hundar mår inte bra av socker



För att komma i riktig julstämning satte jag på mig ett lusselinne med
rött band i midjan och sen kastade jag mig ner bland paketen för att klämma
och väga.


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Liza

Hej Desiree..

Hoppas du har det riktigt skönt hemma och vädret är bra..Här börjar det bli + väder..

Tack för dina fina rader på min hemsida, det var jätte kul att ni var här och att vi äntligen fick träffa dig...

Jag kommer att gå in på din sida ofta för att hålla mig uppdaterad...

Lilla Dom Pedro flyttar julafton..

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År...Kram från oss alla...Liza


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback