En morgon date


Mötte upp johanna lite tidigare i morse. Tillsammans tog vi en stillsam
stund och jobbade igenom det sista med rättsfallet.

Vid tio började vårat seminarium. Efter Seminariumet åkte Johanna hem
och jag lunchade med Anne. Sen åkte även jag hem, huvudet kändes tungt
och jag var godis sugen. Hemma delade jag ett granatäpple och efter jag
med möda petat ut allt ätbart hoppade jag i säng och sov 2h.

Nu har jag läst domen som ska anlyseras till i morgon. Många sidor, men
intressant. Det är ett fall från Arbetsdomstolen som handlar om omplacering.
Ska gå och köpa mig något gott på ICA och sen ska jag sammanfatta ner
det till en halv sida... men vi får se om jag hinner, för på programmet på
onsdagar står "sitta bänkad framför efterlyst"

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback