En lung lunch


Efter uppgifts genomgången tog jag och AD en mysig lunch ihop. En lunch
vi har planerat sedan skolstart men inte lyckats få till. Men nu äntligen!
två timmar flög iväg och vi pratade om allt från, politik, solidaritet,
folk som har det svårt i samhället, ödmjukhet, jobb i framtiden, barn och
bröllop. Det var hur trevligt som helst - nu känner jag att mina batterier är
laddade in för dagens arbete. I morgon är sista tentan innan jullovet och
det känns jätte skönt. Var oladdad i morse men jag börjar få upp gnistan
igen. Är faktiskt väldigt glad idag, kom hem nyss och då hadde hjärtat vikt
all tvätt och diskat (tack mitt min käraste!) så nu kan jag verkligen koncentrera
mig på det jag ska tills i morgon!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: gotteochvi♥

sv; tackar =) nej, jag bor 5 mil utanför umeå! mitt emellan umeå och övik.


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback