Saknar träningen


saknar jag träningen. Saknar flåset och adrenalinet. Om 3 veckor kör jag i gång igen och då ska det bli hårdare och härligare än någonsin. Ska under mina veckor i Grekland fundera ut ett mål som jag ska träna inför. Tx. Tjejvasan eller Göteborgsvarvet eller nått. Sen ska Simon få hjälpa mig att bli super stark på gymmet. Jag är så laddad!

Idag gick min plan direkt i stöpet i morse när tvättstugan var bokad och jag fick ställa in mina tvättplaner. I stället gick jag runt och surade och hjärtat retade mig genom att fota mig med hans nya digitalkamera. Jag såg så sur ut. Istället åkte jag direkt upp till Delsjön och la mig på en klippa och solade. Efter 20 sidor arbetsrätt, massor med sol, 5 bad, begav jag mig hem. Hem blev det dusch och sen i väg till hjärtats mamma på middag. Vi var ett stor gäng som åt middag, 10st faktiskt och alla förutom jag skulle vidare på Ulf Lundell koncerten. Själv är jag hemma och tvättar nu i stället. Ska packa lite också, både för festen i Lindköping i morgon och till Grekland, sen blir det städa i ordning. I kväll kommer Syrran och hennes kompis Fanny och slaggar här. + hela Simons familj kommer på fika vid nio tiden.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback