Hejhej sista dagen i Parga

Nu ar det nast sista dagen i Parga. Vi har verkligen haft det fantastiskt. Vi har vandrat uppe i olivlundarna, vi har atit pa resturanger i byar, vi har hyrt skoter och kort langs kusten norrut mot albanien, vi har atit otroligt gott, allt fran gyros till oxfile. Vi har tjatat med alla pa varat lilla familjeagda hotell. Ett par (en svensk och en tysk) har vi spelat kort och dryckit vin med pa kvallarna. Ett annat par fran sthlm (som ocksa pluggade juridik) har vi disskuterat avtal med. Nu ar vi alla fall pa vag hem fran stranden. Idag har jag sovit sa gott i min solstol. Jag och hjartat har en riktig atar dag och har kakat bade milshake och donuts pa stranden och en massa glass vilket resulterade i att jag somnade in gott sen i matkoma. Nu ar jag som ett energi knippe och efter en dusch och lite vila ska vi ner pa stan och sla pa stort. Det blir pang middag for att senare ga vidare och ata ICEpizza och sen lite metaxa (grekisk konjak) och kaffe. stor kram pa er. (ps: i morgon aker jag och hjartat fran gbg till Umea och sen ut pa fjallet sa jag ar inte tillbaka har forans lordag den 29 agusti) kram

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback