En morgon i Simphamn


Vid 8 vaknade vi morgonen efter. Det luktade rostat bröd och nykokt kaffe.

Sen var det morgondopp med shamponering och tvålning.
Sen tog vi vår lilla roddbåt och åkte ut för att fiska aborre och gädda.

Efter lunchen Jag gick upp i skogen och plockade 2 kg blåbär  som jag sedan
satt på bryggan och rensade i solen.

Sen blev det solning och pluggning. Arbetsrätt är faktiskt rätt intressant men
jag läser bara sporadiskt så jag får läsa om det igen sen när plugget drar i gång.

Sen fixade mamma mysig middag med entrecot och röttvin

sen blev det norrlänsk blåbärskaka på mina blåbär till efterrätt

sen avslutade vi kvällen med en runda bredskapbrige (kortspel)

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback