Carl Johan fyllde 25


Igår var jag på fest hoss min vänn Carl Johan som jag studerat med i Lund för
tre år sedan. På denna bild ser ni hela hans fantastiskt vackra familj.

Att fota Carljohans systrar Amanda och Matilda var som att fota två hollywood
kändisar. Dom var så vackra oavsett i vilken vinkel man fångade dom!

Kvällens toastmaster Oskar gjorde ett strålande jobb! Kvällen var fantastiskt
trevlig. Vi åt gubbröra till förrätt, rökt (Carl Johan skjuten) älg och vildsvin med
örtig potatisgratäng och trädgårdens primörer. Till dessert var det god chokladtårta
med rödavinbär och grädde.

Alla festdeltagare var glada och skålade med varandra. Ja, ska jag erkänna
har jag aldrig tidigare varit på en fest med så mycket glädje. Men gladast
var nog ändå jag som fick födelsedagsbarnet till bordet - Gud vad jag
kände mig hedrad! Tusen tack för allt Carl Johan + familj. Näst gång är
det jag som fyller 25!..Efter middagen blev det bugg tills jag var helt sjöblöt i
svett. Vid fyra gick jag och la mig, glad och suuuuuuuper trött.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback