Ren och skär lycka


Efter jobbet tog jag på mig mina inlines och åkte mot gymmet, i gymmdörren vände jag, inte ska jag vara inne och träna när jag kan vara ute i solen och åka Inlines. Istället åkte jag till Ica köpte en stor baugett och en skageröra. Vidare åkte jag sen ner till Stena Terminalen (hamnen). Där satte jag mig med bennen vajandes på kanten och tittatde ut över vattnet, det var så vackert! Jag gjorde min baugette, njöt av solen, njöt av värmen och trotts att jag bara hadde shorts på mig så frös jag inte. Jag satt där och tänkte på hur lycklig jag var! Att åka inlines, ensam, i kvällssolen, en varm sommar kväll, bättre blir det inte! När jag kom hem igen svängde jag förbi ICA. Jag hadde bestämt att jag skulle få köpa vad som helst, nått super gott och bara sitta och mysäta hemma. Vet ni vad det blev? inte godis, inte chips.. det blev prinskorv haha. Nu har jag stekt upp scramble eggs, prinskorv, majs, riven stark ost och ketschup.. så himmla gott. Så man kan säga att jag känner ren och skär lycka. Denna kväll har varit helt sagolik!


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Erika

Härligt! Min mail är, [email protected]

2009-04-18 @ 08:40:53
URL: http://annaerika.webblogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback