Gör inget annat än åker inlines och jag älskar det!


Gick upp sex i morse och städade i ordning lägenheten, när jag var klar tog jag på Inlinesen och åkte en sväng. Det var super skönt, för morgon luften var fräsch och lite kall. Vid 08.0 började jag jobba. Vid halv tre slutade jag. Idag hadde vi både lite kunder och nästan inga varor att plocka fram. Men jag kunnde ändå hålla mig sysselsatt, kanske är det mitt "Kvinnoöga" som ser allt som kan göras. Tex. passa på att städa lagret och sånt. Efter jobbet snörde jag på skrillerna igen och åkte en tur. Nu kändes  det dock vaderna,  så det blev en liten korttis bara.

Nu är jag hemma sitter och fikar och väntar på mitt hjärta. Vid halv sju är vi bortbjudna till Susanna och Pettson på trerätters. Dom står för maten och jag bidrar med vinet. Kanon! Dagens vin blir: Saint clair (Nya Zeeland) vitt vin, med en liten sötma, detta vin blir det både till förrätten och varmrätten. Till efterätten blir det mitt favorit dessert vin Sauternes.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback