Gjort hemmalagad Sushi med Ferry


Morgon promenaden med Sandra blev inställd men lika bra var det för jag
var så trött och det var 1dm balsk ute på vägen. Istället satte jag mig och
åt en långfrukost med mamma och farmor. Vid tolv åkte jag till Ferry och
lagade sushi lunch. Jag trodde inte att hemmalagad sushi kunde smaka
så gott och vara så lätt att göra, jag blev grymt nöjd!

Efter sushin blev det vin, kex och prat om politisk litteratur. Jag tror inte att
jag kan prata med någon annan än med Ferry om det. Vid halv två kom mamma
och plockade upp mig. Just när jag skulle resa mig för att gå spillde jag ut
hela mitt vinglas över en hög med hans flickvännskläder. Illa illa! Men med
en saltatack var allt löst och jag sprang ner till mamma. Nu är jag hemma
och ska läsa några timmar. Sen ska jag och Farmor laga go långfredagsmiddag.
Stämningen i familjen är mycket bättre idag och det känns bra!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback