Fredag kväll Stockholm


Jag satte mig på tåget mot Stockholm. Om ni undrar varför jag har en depp
min så var det så att när jag skulle köpa kaffe på tåget märkte jag att jag
glömt mitt kreditkort hemma. Illa! Åka till sthlm utan pengar. Upptäckte också
till min förskräckelse att jag glömt telefon laddaren och telefonen tutade på
sista batteri hacket. Bra början?

När jag kom upp mötte min snälla syster upp mig på tågstationen. Klockan
var 23.00 och vi tog tunnelbanan till Östermalmstorg. När vi kom hem lockade
tjejerna med utgång och jag svidade om till min fina svarta klänning. Vi drack lite
vin och klockan tickade iväg, vid ett frågade när vi egentligen skulle ut, då
tittade dom på mig och skrattade, vid 3 Desiree, vid 3! man går inte ute före 3 här!
Men nån måtta får det vara på roligheterna..Så istället för att gå ut, sminkade jag
av mig och hoppade i säng.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: anonym

Ikväll och hela veckan fyra umestofiler lagar mat i "Halv åtta hos mig"

2008-11-24 @ 12:34:21
Postat av: Desiree

Nej fan va kul! måste jag kolla på!!! min dröm är att få vara med i det programmet!!!

2008-11-24 @ 13:34:36

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback