Mitt hjärta är hemma och jag har aldrig varit lyckligare


MItt hjärta är hemma nu! Hämtade honom halv tio i morse på tåget. Han kom med nattåget. Aldrig har jag sett en så vacker figur. Han kom gående på sidan av tåget, med bränna, lite skägg stubb, kamoflagebrallor, och en jätte stor rycksäck. Men störst av allt var hans leende när han såg mig. Han såg lycklig ut och jag kännde mig otroligt lyckligt lottad. När vi kom hem svidade vi om fort och åkte med kusin Tim ut till Marsstrand.

Där tog vi ett varv runt ön och bestämde oss för en fläktande plats att slå oss ner. Tim badade massor, jag pluggade skadeståndsrätt och hjärtat läste GT-bilaga, ett repotage med hans favorit Jill Johnsson. Solen gassade och de 32 graderna steke oss gyllerbruna. Vid 15 gick vi och köpte glass.

Sen vid 4 bestämde vi oss efter lätt diagnos av solsting att åka hem. Hemma såg vi på en jätte bra film. Sen lagade hjärtat middag - sill och potäter! super gott! Efter middagen fick jag ligga utslagen ett tag på golvet, uppsväld, ont i magen, - skit mage! sluta vara kajko! Hjärtat gick och la sig han ska upp 3 i natt och jobba och var helt slut. Jag och Tim åkte upp till Härlanda tjärn och tog ett kvälls dopp. På hem vägen hade vi en extremt rolig stund då vi pratade pinsamma sexminnen. haha!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback