Grillmys före Bruce


jag var super laddad för att gå på Bruce. Trotts att jag jobbat från 8-15 så
var jag på strålande humör och jätte pigg!

Vi var ett härligt gäng, halva skaran jobbar på järnvägen som lokförare,
eller tågvärdar, 1/3 på systembolaget, 1/3 inom sjuk och friskvården.

Kan det bli bättre än grillad oxfile, hemma gjord potatissallad, hemma gjorda
såser, avokadomoss, osv. I strålande solsken (27 grader)

Sen var det tävlingar som gällde, galjlopp, irrlänskjulafont och lite
styrke övningar för karlarna.

Jag och min blivande svärmor Eva. Satt lungt och tittade på när karlarna
skulle visa vem som var starkast och vem som kunde ligga bäst i en
hängmatta.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Bernie

Blivande svärmor? Där ser man... :) Ring på gång snart eller?

2008-07-07 @ 20:35:12
Postat av: Josie

Iiiiih, har du med RB's. RB's äääger :) går aldrig ur tiden!!!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback