Vidare till Encontro


Vi skulle vidare till Avenyn var tanken och sen bort till Smaka för att möta upp
EM och hennes kompis från sthlm. Men vi hann inte mer än att ta hissen ner
till bottenvåningen på Gotiatowers. Encontro! live pianobar. Helt underbart!
Helt i min smak!

På Encontro mötte vi jeppe som hade varit på julbord med sitt jobb. Jag
introducerade hjärtat och hjärtat skämtade om att Jeppe och hans tjej,
skulle blir swingers med oss.. Jeppe såg lite rädd ut, men insåg nog snart
att mitt hjärta är en skojfrisk och tokig karl.

Sen bjöd hjärtat upp en rullstolsbunden tjej. Hon var jätte go och var grym
på Rullstolsbugg.

Det var såååååå himmla roligt på Encontro jag och hjärtat dansade massa
foxstrott och jag kände mig så kär. Var ju faktiskt här vi hade vår första
date tillsammans i Göteborg.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Jeppe

Hahaha..De var roligt igår! Kul att se er..Men bilden går ju alltid att diskutera:)

2008-12-07 @ 14:54:40
Postat av: Desiree

Haha så är det alltid med bilder.. :-P vill du att jag ska ta bort den?

Postat av: Jeppe

Nejnej!! de e ingen fara..hehe

sleep tight...see you

2008-12-07 @ 23:31:41
Postat av: Josie

Incontro is the place, det är vårt "after-work"-hak. Vi går alltid dit efter vi jobbat på Rondo :) ska dit på torsdag på julfest!!

2008-12-08 @ 10:27:36
URL: http://frokenornbjar.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback