Sista dagen med hjärtat blev helt underbar!


Upp, frukost och sen iväg. Solen strålade, det var kalt och friskt. Vid halv tolv
åkte vi och hämtade EM. Tillsammans skulle vi ha en mysig dag nere på Lissebergs-julmarknad.

När vi kom ner på Lissberg insåg vi att marknaden inte öppnade förens kl.13.00

Så för att få tiden att gå gick vi ner på stan och tog en fika på ett franskt café.

VI köpte kaffe och goda bakelser. Denna vackra skapelse var min. Fransmännen kan!

Sen gick vi till Lisseberg. Jag bjöd EM. (Hade fått gratis biljetter av Jossan,
tack!!) och Krille betalade. Sen strosade vi runt. Åt ostar, mandlar, korvar..

Tänk att mitt hjärta trotts allt följde med. Jag blev så glad. På Lissebergsjulmarknad
hade vi trotts allt vår första date för 2 år sedan... och det var lika mysigt denna dag!

Sen fick det bli en lite kärlekspuss under misteln.

Sen fick det bli en julkram till EM och iväg.. GODJUL gumman! Kommer att
sakna våra morgon promenader men vi får ta upp det i januari igen!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback