Lördag med 5 stjärnor


När jag kom hem från jobbet. Hadde Andreas och hjärtat stått och kockat.
Köken var dimtäckt och det doftade juvligt! Det var årets första julbord+ vänner.
Jag och hjärtat har ju ätit julbord en gång förut men det här var första julbordet
som vi äter i vänners sällskap. Inbjudna vad: Simon+ fästmö Marre, Andreas
+ Sambo Susanna, Josefin, Ola+ Nina, Simon och jag och hjärtat.

Allt var hemma lagat, lax, ägghalvor, köttbullar, janssons, korvar, röbetsallad,
brysslar, sirap/soja-grönkål, skaldjuspaté, vörtbröd



Här är hela gänget! till kalaset serverades det, julöl, mumma, svagdricka,
julmust och wiskey. Efter maten var det kaffe och pepparkakor

Roligt att både Josefin och Simon som är mina gymnasitekompisar från Umeå
kunde komma! VI hade det fantastiskt trevligt allihopa!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback