Annandag jul


Upp tidigt, kaffe, in i bilen, till centralen och sen med tåget från Uppsala
till Göteborg. Kl.11.17 var jag i Göteborg. När jag kom hem hejdade jag på
kristians syster och hennes karl (som bor här under jul/nyår) och sen gick
jag med hjärtat till pizzerian. Här ser ni mig i min julklappsjaka. Den är så snygg!

och min superfina julklapps kiol som jag fick av Lollo. I love it!

När jag var i Uppsala hade vi en bonus hund, nu har vi två bonus katter.
hjärtas syster hadde med sig sin två små katter. Trotts att dom är söta och
lugna är jag lite rädd för sen ena. Det var nämligen så att den fick för sig att
vässa klorna i mina knäväck när jag helt ovetandes stod och diskade (iklädd kiol)
Haha vilket resulterade i att jag flöggg upp på diskbänken ropandes på hjärtat.
"Vilddjuret försöker äta upp mig".. när han kom till min undsättning frågade han
vad jag var rädd för och jag svarade "Han tittade på mig.." haha.. men nu har jag
och katten slutit fred och tittar på Björn Gustavssons dvd tillsammans.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback