En lyckad kräftskiva på Tjörn

Efter jag slutat jobbet åkte jag och hjärtat ut till hans kusiner på Tjörn. En
ö utanför Göteborg. Tillsammans med hjärtats syster Madelene (bilden)
hennes karl Jim och hjärtats föräldrar, hjärtats kusiner+ respektives, osv.
Hade vi en sju dundrande kräftskiva.

Vid 5 tiden grillade vi, sen var det paj
och likör, sen vid 11 tiden var den kräftor och snapps. Kvällen avslutades
med Buzz och singstar. Men då var jag såå trött att jag fick gå och lägga mig.

Nu på morgonen var jag och hjärtat och åkt snabb frukost på MCdonalds och
nu har hjärtat satt sig på X2000 upp till sthlm. Så sitter du på ett tåg just nu
på väg från Göteborg till Sthlm av klass x2000 så är det min karl som kör.
Själv har jag hyrt en film, köpt en påse nötter och nu ska jag ha en "heliga vilodag"

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback