Varför är varje minut med dig fantastisk?

I helgen har vi f rå omvarandra igen. Och jag bara älskar att vara med dig. I fredax spelade vi spel med Pettson, i fredax tränade vi, såg Henke larssons match på kvarterspubben, gick en liten öl-pup runda, fikade, såg götakanal, på söndagen tränade jag, vi solade, lagade god rotmos med korv, sov en timme i ditt knä, såg din hockey match, du gjorde 2 mål och fick vara med i tidningen. Idag var jag tvugen att lämna dig och som alltid känns det inte kul. Jag skulle vilja träffa dig 24/7. Du är underbar. När du vaknar och pussar mig, när du sätter shampo i mitt hår, när du står och diskar och ser så söt ut. Jag älskar att se dig djup in i ögonen, jag älskar att pussa på dina axel. Vet du om att du är det bästa som finns!? att inget som går och lever kan komma i närheten av dig!? jo så är det faktiskt. Att jag får vara tillsammans med dig är något helt enormt. Jag kan inte fatta vad jag har gjort för att förkäna det. Nu dröjer det 1,5 vecka tills vi ses. Och jag kommer att bli tokig av längtan. Men efter jag krossat några rutor och slitit mitt hår så kommer du och det är det viktigaste. Att du kommer. Att du tycker om mig. Även om du är massor med mil bort och jag inte kan känna din lukt eller se dina stora ögon, så finns du alltid i mitt hjärta och så fort jag blundar.. ja då vet du vad jag ser.. Ibland räcker ord inte till när man ska beskriva en känsla. och så känner jag nu. Att dela en minut med dig vore värt varje uppoffring, att dela en timme är värt varje pust, att dela ett liv med dig vore allt. Godnatt Christian Johannesson

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback